środa, 13 stycznia 2016

10 000 wyświetleń! - 10 000 views!

Jeju jeju, przegapiłem kiedy stuknęło nam 10 000 wejść, moje słodziaki ;w; No cóż, nie chciałem, żeby ten dzień nastąpił, ale po raz kolejny przysługuje wam wybór specjala. Zgodnie z moimi niezawodnymi statystykami *zagląda w papierki* bezsprzecznie najwięcej aktywności otrzymał od was shot "Nie przekręcaj klucza". Jako, że BTS to najbardziej maltretowany przez moją twórczość zespół, to nie będę tym razem traktował specjala jako coś doceniającego fandom ogólnikowo, a szczególny paring. W tym przypadku był to Vmin, więc tak - piszcie swoje sugestie związane z tym shipem, a ja postaram się sklecić z nich coś porządnego i niedługo możecie spodziewać się tej super-duper-specjalnej rzeczy na moim blogu. 

Poza formalnościami... jej. Chciałbym wam kosmicznie bardzo podziękować, nie marzyłem, że tak szybko uda mi się uzyskać taki rozgłos, i że moja twórczość przemówi do tak dużego audytorium. Jeszcze raz wielkie dzięki za wszystko co dla mnie robicie. Jesteście najlepsi. Kocham was :<

Nie jestem typem, który od pochwał osiada na laurach, więc spokojnie - dalej będę dawał z siebie wszystko i jeszcze więcej. Liczę na wasze zainteresowanie, motywację i od czasu do czasu dobre słowo czy sugestię. 

No to hm.. widzimy się przy 50 000? <3

Do przeczytania! - wasz Gabryś



***

Holy moly, I never noticed when we've reached 10 000 views, bunnies ;w; Well, I'd rather this day didn't come at all, but once again you are priviledged to choose the special fanfic. According to my infallible stats *searches through the docs* the one that has recieved the largest amount of your love is clearly one shot in polish "Nie przekręcaj klucza". Since BTS is the group that I regularly use in my output, this time we're going to choose not a band in general, but a particular pairing. And in this case it was Vmin. Well then - comment your suggestions below and I'll rig something up out of them. Expect  me to add this special as soon as possible tho.

Now besides all formal stuff.. damn. I'd love to thank you so so much, I would have never dreamt about becoming that well known and liked in such a shotr period of time. Thank you again. You're honestly the best. All the love :<

I'm not this type of person that would get lazy and feel as if I was some big fish - I'll work even harder, promise. Hope for you to carry on motivating me and letting me see your interest in my stuff. 

What else to say.. see ya around 50 000 views?

Till the next time! - your Gabe 



9 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Bo na serio zasłużyłeś za swoją jakby nie patrzeć ciężką pracę. Dziękuje Ci po prostu za to, że jesteś i chcesz jeszcze pisać dla nas. Z pod twojej ręki w najbliższym czasis najbardziej chciałm przeczytać Yoonkooka, Vkooka lub Jikooka. Ale wiem, że cokolwiek byś nie napisał będzie świetne i napewno mnie zazkoczysz pozytywnie.
    Dziękuję ^-^ [sorka za wszelkie błędy, ale raczej nie jestem fanką ortografi i interpunkcji]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Dopiero co wpadlam na tego bloga i po najnowszych 3 rozdzialach sie zakochałam w nim
    Na pewno będę tu zaglądać bardzo często
    Tymczasem życzę weny~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Dopiero co wpadlam na tego bloga i po najnowszych 3 rozdzialach sie zakochałam w nim
    Na pewno będę tu zaglądać bardzo często
    Tymczasem życzę weny~~

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ^^
    życzę dużo weny i czekolady! ( Nie wiem po co dopisałam tą czekoladę, ale jej nigdy nie za wiele)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Mój mały dongsaeng dorasta i przekracza magic próg <3 Noona jest dumna, wiesz? <3
    Vmin, vmin... No smut obowiązkowo, ale tym razem chcę miłe zakończenie (to nie sugestia, ja wymagam! <3).
    Trzymam kciuki za kolejne tysiące wyświetleń. Pamiętaj, że noona jest z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, te miłe zakończenia.. tak trudno je pisać .-."
      Ale dla noony na pewno się postaram.
      Kocham Cię bardzo, dziękuję za wszystko i całe to wsparcie i jesteś najlepsza ;-;

      Gabek

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero teraz zobaczyłam.
    Nie mam pojęcia, jak Tobie pogratulować, otrę się o coś typowego, przereklamowanego i takie tam, lecz masz wiedzieć, że cholernie zasługujesz!
    Jesteś autorem, który tak jak większość *w tym nie ja, so sorry* nie ociera się o takie typowe słodkości, tylko pisze z takim.. Zong.
    Tak, zong.
    Nie mam pojęcia, czy to kwestia twojego wieku *raczej nie jesteś młody, tak super hiper, co nie?* ale wychodzi Tobie to idealnie.
    Weny, hwaiting, i wcale się nie podlizuję tym komentarzem, wcale.
    Roma~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie podlizujesz, to problem, bo ja się czuję podlizany. Co. W każdym razie schlebiasz mi mocno i cudowmie się czyta takie komentarze, bo mimo wszystko wnosisz coś swojego i to jest świetne :x
      Co do wieku, to jestem wampirem jak wiadomo.. nie no żartuję, stary pierdziel, pół życia za mną w sumie.
      Jeszcze raz dziękuję i kocham bardzo.


      Gabryś

      Usuń